Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Μια αγκαλιά στον ήλιο




Μόλις βγει ο ήλιος αύριο το πρωί και ξυπνήσω, θα βγω να τον υποδεχτώ.
Δεν θα φορέσω πολλά ρούχα και βέβαια ούτε τα γυαλιά μου, να' μαι σ' αυτόν εκτεθειμένη.
Θα τρέξω στο σημείο που χτυπά περισσότερο και θα μείνω εκεί, ακίνητη.
Με τα μάτια σφαλιστά θ ’απολαύσω το χάδι του όπως δεν το ένιωσα για καιρό.
Θα τ’ αφήσω να με εξετάσει, να με κατατρέξει, να με διαπεράσει.
Εγώ δεν είμαι το κορίτσι της νύχτας που παριστάνω.
Θα το νιώσω στα χέρια μου, στα μπράτσα μου, θ’ αγκαλιάσω τον εαυτό μου και θ’ ακουμπήσω το πηγούνι στο στέρνο. Θα το νιώσω στα πόδια μου, θα το αφήσω να με παρηγορήσει, να με γλυκάνει. Πολλά είναι τα κομμάτια μου που δεν ξέρω πώς να βοηθήσω μόνη μου πια.
Θα αγκαλιάσω και τους ώμους μου, θα τους τρίψω λίγο με τα δάχτυλά μου, θα πιάσω το πρόσωπό μου, να ξαποστάσει πάνω στις παλάμες μου. Λίγο να ανακουφιστεί από το βάρος όσων ξέρει. Από το βάρος όσων έχουν συμβεί και θαρρείς πως συσσωρεύονται. Και θα ανασάνω βαθιά, όσο βαθιά χωράω, ξανά και ξανά. Μέχρι να βγει από μέσα μου κάθε τι ανήσυχο.
Αύριο θα ανοίξω στον ήλιο την αγκαλιά μου.
Εγώ δεν είμαι το κορίτσι της νύχτας που παριστάνω...


28 σχόλια:

  1. Την νύχτα μαζεύουμε πόνο και την μέρα έρχεται η λύτρωση.
    Κάπως έτσι το βλέπω.
    Καλημέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου.
      Υπενθυμίζω πως συνήθως τα κείμενά μου δεν είναι βιωματικά.
      Αλλά κάπως έτσι είναι. Η νύχτα είναι πιο δύσκολη για όποιον έχει κάποιο πρόβλημα.
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  2. Την νύχτα είναι οι συλλογισμοί
    και την ημέρα οιαποφάσεις
    Πολύ ωραία καταθεση Μαράκι μου

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι αληθινές, προσωπικές καταθέσεις Ελένη :)
      Συμφωνώ!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου , και βέβαια να ανοίξεις την αγκαλιά σου στον ήλιο ,θα σε καλοδεχτεί , οι λαμπερές αχτίδες του θα σε αγκαλιάσουν , θα ζεστάνουν την ψυχή σου , θα διώξουν όλα όσα συσσώρευσες ! Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κάνει, ναι! Ο ήλιος είναι πηγή αισιοδοξίας :)
      Καλό απόγευμα Ολυμπία μου.

      Διαγραφή
  4. ο ήλιος φορτίζει τις μπαταρίες...και εγώ παριστάνω το κορίτσι της νύχτας αλλά καθόλου δεν είμαι...Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aς τον χορτάσουμε λοιπόν, τώρα που έφτιαξε ο καιρός!
      Εδώ στον Νότο τουλάχιστον :)
      Καλημέρα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  5. Ήρθα να πω μια καλημέρα και από δω Μαρία!Όμορφα προσέγγισες το θέμα σου κορίτσι μου^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρεις, πολλές φορές οι λέξεις δημιουργούν εικόνες, συναισθήματα κτλ.
    Εσύ μόλις τώρα, κατάφερες να μου μεταφέρεις και... θερμότητα!
    Αλήθεια! Ένιωσα τη ζεστασιά από τις αχτίδες του ήλιου!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά γλυκά ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλιά δεν μου άρεσε και πολύ ο ήλιος!
    Πλέον τον λατρευω!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είμαι παιδί του χειμώνα! Μου αρέσει η συννεφιά, η βροχή, το κρύο... Αλλά ο ήλιος κάνει καλό στην ψυχολογία μας! Έτσι νομίζω!
      Φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  8. Πέρα από την λυρική σου ματιά, ο ήλιος λένε οι ειδικοί, κάνει καλό στην υγεία και τον χειμώνα πρέπει να τον αναζητούμε οπωσδήποτε.. Καλησπερούδια και φιλιά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν το αισθάνεσαι το καλό που κάνει; Το νιώθεις!
      Καλό σου απόγευμα! :)

      Διαγραφή
  9. γιατί τι έχουν τα κορίτσια της νύχτας;
    Ο ήλιος είναι το φάρμακο για όλα τα άσχημα...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα Νάσια μου! Εγώ δεν είμαι τέτοιο.
      Καλό βράδυ και σε εσένα :)

      Διαγραφή
  10. Ναι, καλά θα κάνεις. Να μαζέψεις και βιταμίνη D από την έκθεσή σου στον ήλιο!
    Ο οποίος είναι χειμωνιάτικος και είναι πολύ ωραίος. Σε αντίθεση με τον καλοκαιρινό, που μου σπάει τα νεύρα και δεν μ' αφήνει να ανασάνω σωστά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα το ίδιο! Προτιμώ τον χειμωνιάτικο ήλιο! :)
      Σ'ευχαριστώ που ήρθες και από εδώ!
      Φιλιά, καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Μαρία μου.
    Ωραίο το κείμενο σου.Μια αγκαλιά στον ήλιο!!! Μου χει λείψει ο ήλιος.Και μου το θύμισες πόσο μου έχει λείψει...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Άννα μου!
      Στα μέρη μου έχει υπέροχο καιρό αυτές τις μέρες, εύχομαι να έρθει γρήγορα και όπου είσαι εσύ & έτσι να μη σου λείπει άλλο!
      Όλοι τον χρειαζόμαστε...
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Σε κάθε τι που μας φωτίζει πρέπει να ανοίγουμε την αγκαλιά μας και πρέπει να αναπνέουμε ξανά και ξανά και σε κάθε ανάσα να ονειρευόμαστε!
    Πολύ όμορφοι οι στίχοι σου Μαρία.
    Σου στέλνω ένα φιλί για καληνύχτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Μαρίνα... Να αναπνέουμε βαθιά και να το τραβάμε μέσα μας όσο γίνεται.
      Να είσαι καλά!
      Καλό βράδυ και σε εσένα :)

      Διαγραφή
  13. Ο ηλιος ειναι ζωοδοτης! Ικανος να προσφερει μια αναγεννηση σωματος νου και ψυχης! Ακομα και τα νυχτοπουλια που και που τον χρειαζονται!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά! Όλοι ανεξαιρέτως!
      Φιλιά και από εμένα. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  14. Ο ήλιος είναι για μένα πηγή ζωής και έμπνευσης! Τον αγαπώ τον ήλιο!!! Είναι ο μόνος που καταφέρνει να φτιάχνει την διάθεση μου σε δευτερόλεπτα... αρκεί να εμφανιστεί μία συννεφιασμένη μέρα!!! Μαζί σου λοιπόν και εγώ... "θα ανασάνω βαθιά, όσο βαθιά χωράω, ξανά και ξανά. Μέχρι να βγει από μέσα μου κάθε τι ανήσυχο.
    Αύριο θα ανοίξω στον ήλιο την αγκαλιά μου." Υπέροχο κείμενο για άλλη μία φορά Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε μαζί μου τις σκέψεις σας. Είστε ευπρόσδεκτοι να σχολιάσετε όπως αισθάνεστε!